pondělí 11. ledna 2016

Péče o pleť

Ahoj, tento článek bude snad nápomocen všem, kterým pleť milují "beďary a pupínky".

Já na očistu své pletě používám výrobky Clearskin od Avonu. Mám od nich čistící krém a vodu na pleť.

Čistící krém: mám proti akné a všem velmi doporučuji. Clearskin jich má více, třeba proti černým pupínkům.. Nevím co tam všechno mají, já použím proti akné a jsem velmi spokojená. Vážně dobře účinkuje. První se vmasíruje do pokožky a potom umyje. Stojí cca. 70 Kč

Pleťová voda: Také od Clearskin, doma mám dvě, jednu proti akné a druhou zase proti akné, ale s chladivými účinky. Vodu proti akné, už mám po několikaté a jsem s ní hrozně spokojená. Dokonce dokáže i odlíčit lehký make-up. Stojí 60 Kč.
Oba dva výrobky si můžete objednat na stránkách Avonu.

Když mám nějaký pupínek a už nic na něj nezabírá tak používám kapky 31 od Just. Jsou velmi účinné, ale při nanesení na pleť pleť chvíli pálí, ale za to 100% účinek. Doporučuji. Cenu bohužel nevím. :/
 
Obě dvě fotky jsou z webu Avonu. Příště už budou snad moje fotky.. :)

Tak to by bylo pro dnešní článek všechno. Budu ráda za každý komentář. :) Do komentů můžete psát i otázky k jiným věcem než jsem právě zmínila.

                                              Terez

Žádné komentáře:

Okomentovat