sobota 30. ledna 2016

Tally Weijl a Gate

Ahooj, dneska jsem se rozhodla podělit se s váma o moje dnešní úlovky z Tally Weijl a Gatu. Jsou to jenom dva kousky, ale já vám je musím ukázat :D

První kousek je z Tally Weijl. Je to kratší rolák s dlouhým rukávem. Má černou barvu s bílým a červeným potiskem. Takové to klasické triko při němž když zvednete ruce tak vám jde vidět břicho. Má nápis "Merry catmas" což mě pobavilo. Mezi Merry a catmas je hlava kočky. Pro mně jako pro milovníka koček to je velmi roztomilé a musela jsem to mít. A jeho cena? Pouhých 55 Kč!! No není to na tak hezké triko levné?
 

Druhý kousek je z Gatu. Je to černé, nebo spíše tmavě modré tričko s krátkým rukávem. Má bílý nápis "I will only break your." A pod nápisem je zlaté srdíčko probodnuto bílým šípem. Je to spíš takové obyčejné triko, ale mě se líbilo :)

Tak doufám, že se vám článek líbil :) užijte si zbytek víkendu. :)

Terez



Žádné komentáře:

Okomentovat