úterý 19. ledna 2016

Šampón a kondicionér Dove

Ahooj, dneska jsem si pro vás připravila článek o mém nejoblíbenějším šampónu a kondicionéru.
Šampón
Šampón Oxygen Moisture u mě 100% zabodoval! Je od značky Dove, má být na objem vlasů a po hodně zkušeností s nepravdivými obaly jsem se velmi divila, když Dove své očekávaní splnil.. :) Okamžitě po usušení jsem uviděla změnu.. I když moje vlasy měly vždycky celkem slušný objem, byla to změna. Šampón udrží dlouho vlasy, aby se nemastily. 100% ho zkuste, budete spokojeni.
Kondicionér
Kondicionér Oxygen Moisture (také od Dove) se perfektně doplňuje s jeho šampónovým kolegou. Stejně jako šampón je na objem vlasů.. Vzhleden k tomu, že byly vytvořeny na používání spolu, investujte do obou kousků. Vyplatí se a na vašich vlasech půjde o viditelný rozdíl.
Tak to by bylo všechno k dnešnímu článku. :) Samozřejmě tu zanechte komentář, jestli jste už šampóny od Dove vyzkoušely.
                                               Terez

Žádné komentáře:

Okomentovat