pondělí 11. ledna 2016

Beauty blog - úvod

Ahooj, vítejte na mém blogu.. :) Tento blog s názvem Beauty blog, je o modě a kráse.. (Líčení, účesy, nehty) Snad se vám bude tento blog líbit. :) na závěr jen dvě informace o mně, které si myslím, že by jste měly vědět :D

- Jmenuji se Tereza  :D
-Je mi 13... (moda mě moc zajímá a baví a tím vás prosím, když vás tento blog nebaví tak ho nečtěte a nepište urážlivé komentáře typu :Na svůj věk tomu nemůžeš rozumět... Když vás něco baví tak tomu alespoň trochu rozumět musíte :) Když každý přece může mít blog. Nedělejte si o mně obrázek jen kvůli tomu kolik mi je... :) ) Tento blog je hlavně pro lidi stejného věku, ale rozhodně to není věkově omezené.


Myslím, že časem mě poznáte líp. :) Do komentářů mi můžete napsat nějaké témata na články, které by se vám líbily.. :) 


                                                                                    Terez

Žádné komentáře:

Okomentovat