úterý 26. ledna 2016

Srovnání deodorantů

Ahooj, dneska jsem se rozhodla pro vás připravit článek srovnání deodorantů. Jsou to dva moje nejoblíbenější deodoranty. Jeden od značky Axe a druhý od značky Adidas. Doufám, že se vám to bude líbit. ;)

Adidas
Tento deodorand Fun sensation od značky Adidas si mě získal už v obchodě. Jeho jemná vůně mi připomíná květiny. :D Stál asi tak 60 Kč a dá se koupit vážně všude. Velmi jsem si ho oblíbila pro jeho jemnou vůni, ale jak jsem zjistila proti potu moc nepomůže, čímž mě zklamal.. :/

Axe
Deodorand s názvem Anarchy od značky Axe. Tento deodorant se stal mojím nejoblíbenějším vůbec. Jeho vůně není tak jemná jako u prvního deodorantu. Voní po melounu... :D Líbí se mi na něm jeho vzhled. Má otočné víko, při němž otočení se vysune tlačítko na stříkání deodorantu. O proti druhému deodorantu tento před potem uchránit dokáže. Stál asi 80 Kč a všem ho velmi doporučuji. 100% ho zkuste!

Tak co. Líbil se vám článek? Už jste nějaký z deodorantů vyzkoušely? Jaký je váš nejoblíbenější??

                                                                 
                                                                     Terez

Žádné komentáře:

Okomentovat