čtvrtek 28. ledna 2016

Nehty v lednu

Ahooj, dneska tu mám pro vás takový kratší článek o mojích nehtech. Uvidíte jak ksem je měla nalakované. Tyhle články bych chtěla vydávat každý měsíc. ;)

Tento měsíc jsem měla nalakované nehty jenom dvakrát. Nějak mi to stačilo :D. Jsou to lehké designy (nevím jak se to píše) které dokáže nalakovat každý začátečník jako já :D.

1.

Tohle jsou naprosto lehce nalakované nehty. :D Podkladový lak je oranžovo - červený a na něm je průhledný lak se třpytkami. Celkově to vypadalo velmi obyčejně, ale moc hezky.

2.



Druhý outfit nehtů je trochu složitější než prvníprvní. Podkladový lak je růžový. Na něm jsou nakreslené dalmatíni fleky :D Myslela jsem že to bude nalakovat lehké, ale vzhledem k tomu, že jsem pravák a moje levá ruka je vážně úplně levá :D to nebylo zas tak lehké.

Tak to by bylo pro dnešní krátký článek vše. :D Doufám, že se vám líbil a užijte si pěkný večer ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat