čtvrtek 21. ledna 2016

Outfit-sukně v zimě

Ahooj, dneska jsem si pro vás připravila úplně první outfit. :D Tento outfit je vhodný i na chladnější zimní počasí. :)

Tento outfit jsem použila když jsem byla na vernisáži. Skládá se ze sukně, trika a legín. Ano čtete dobře. Místo klasických černých silonek, jsem použila legíny ve kterých přece jen nebyla taková zima. :D Ještě k tomu nebylo vůbec poznat, že to jsou legíny.

Sukni jsem koupila v Gatu. Oslovila mě především tím, že byla volná a né úplá. Myslím, že všem je pohodlnější volná sukně. :D Cenu si bohužel nepamatuji . :D Vzhledem k tomu, že černá se dá se vším kombinovat jsem volbu měla jasnou. ;)

Tričko je také z Gatu. Cenu rovněž nevím :D Oslovilo mě především délkou rukávů a hlubokým výstřihem na zádech. Rukávy má po lokty, což mi příjde jako neutrální velikost. Tričko má také překrásnou barvu. Jeho tmavě modrá barva s bílými srdičky je k neodolání. :3

Doufám, že se vám tento článek outfitu líbil. :) Napište komentář jak se vám tento outfit líbil. :)

                                                                  Terez

Žádné komentáře:

Okomentovat